دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1397 - 17:15

دستگیری سارقان محموله 100 تخته فرش یک میلیارد تومانی 

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری سارقان 100 تخته فرش به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر : 269278

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی با بیان اینکه بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت تحت پوشش مامورین به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد، اظهار کرد: مالباخته در اظهاراتش عنوان کرده بود که سرنشینان یک خودرو پژو ۴۰۵ ضمن معرفی خود به عنوان مامور ابتدا خودرو نیسان وی را متوقف کرده و در ادامه با تهدید سلاح سرد و استفاده از افشانه اقدام به سرقت خودرو و محموله آن به تعداد ۱۰۰ تخته فرش کرده بودند.
وی ادامه داد: با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با بهره گیری از سوابق مجرمان سابقه دار اقدام به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار از طایفه کرده؛ ضمن شناسایی تصاویر این دو متهم از سوی مالباخته؛ دستگیری هر دو نفر در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی قرار گرفت.
یوسف وند تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان ملارد، هر دو نفر دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت محموله فرش و همچنین انجام سرقت‌های مشابه تحت عنوان مامور اعتراف کردند؛ در ادامه خودرو نیسان مسروقه نیز در شهرستان ملارد شناسایی و به مالباخته تحویل داده شد.


به گفته وی تحقیقات در این پرونده جهت شناسایی محموله فرش مسروقه کماکان در دستور کار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری سارق فرش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب